Modernebb arculattal várja az újraindulást Hévíz, ahol idén nyáron a város új turisztikai stratégiájának köszönhetően fiatalabb, családos vendégeket is megcéloznak a programjaikkal. Ebben az új stratégiában nagyobb hangsúlyt fektetnek a fitt életszemléletre, a természetességre és az élménygaranciára, amelyek várhatóan valóban több embert fognak csábítani a balatoni városba.

Várják a nyarat

„Modernebb, fiatalosabb logóval és arculattal várja az újranyitást Hévíz” – tájékoztatta a város turisztikai szervezete szerdán az MTI-t. Közleményükben arra hívták fel a figyelmet, hogy egy új turisztikai stratégiával jobb, minőségibb és több embert érdeklő programokkal készülnek az idei nyárra. A BalatonKörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Újranyitásra készül Hévíz

Nem pihentek

A Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. közleménye szerint a turizmust sújtó nehéz időszak alatt a városvezetés megújította a kommunikációját, amihez a sokéves szakmai tapasztalat mellett egy kreatív ügynökséget is segítségül hívott.

Új logót terveztek

Hévíz tavirózsáját – amelyet már évtizedek óta használnak jelképként – kékeszöld vízcseppekből rajzolták újra, amivel azt jelképezik, hogy a tó és a körülötte lévő természet összefonódik. Ezzel egyúttal arra is utalnak, hogy Hévíz nemcsak a melegvizű tavaról híres, hanem víz körüli természetéről is.

Mások az igények

A koronavírus-járvány az emberek pihenési szokásait is megváltoztatta: most sokkal többen vágynak a természetbe és a friss szabad levegőre, ezért Hévíz vezetése is most ezekre fektetett nagyobb hangsúlyt. Idén nyáron jobban ki szeretnék használni a természet adta lehetőségeket, és jobban fel szeretnék hívni a figyelmet a programjaikkal az egészségtudatos életvitelre.

Sportos programok

Az új turisztikai stratégiában kiemelt szerepet kap a fitt életszemlélet és a „négyévszakosság”, az élménygarancia, valamint a szabadidős és sportolási lehetőségek hangsúlyozása. A város megújult kommunikációjában az eddig használt turisztikai üzenetek mellett kiemelt jelentőséget kapott a „lelassulás” és a személyre szabott programkínálat is.

Mindenki felé nyitnak

Pálffy Tamás, a turisztikai szervezet ügyvezető igazgatója azt mondta, szeretnék, ha Hévíz és környéke a fiatalabbaknak és az aktív középkorúaknak is vonzó utazási célállomás lenne, de míg ezen dolgoznak természetesen nem feledkeznek meg az idősebb generációk igényeiről sem.

Kell a turizmus a városnak

Mint írtunk róla, a balatoni városban is újranyíltak az üzletek, a bolttulajdonosok pedig a szabályokat betartva fogadják a vásárlókat. A hévízi vállalkozók szerint ugyanakkor az újraindulással nem jött nagy változás, mivel az üzleteiket elsősorban nem a kb. négyezer helyi lakosra, hanem a Hévízre látogatók igényeire szabták. Kotora Pál, a város vállalkozói egyesületének alelnöke szerint érzékelhető változás akkor lesz csak a városban, ha már a szállodák is kinyithatnak, és fogadhatják a vendégeket. 

Éttermek, szállodák nélkül nincs Hévíz

A vállalkozó arról is beszélt, hogy a teljes zárvatartáshoz képest most nincs nagy változás a városban. Elmondta, hogy a nagy fordulat akkor fog jönni, amikor kinyithatnak a szállodák, az éttermek, a vendéglátó helyek és a fürdők. A BalatonKörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Kiemelt kép: Hévíz – Forrás: Pixabay